Autobaterie


Věděli jste, že 39% všech poruch automobilů je způsobeno baterií ? Nepřipusťte, aby se to stalo i vám!

U nás nabízíme bezplatné testování autobaterií. Na profesionálním digitálním testeru autobaterií a nabíjení s tiskárnou.Tester autobaterií a systémový analyzátor Argus AA500PWP, 12 V s tiskárnou.


Klikněte sem a domluvte si schůzku na test autobaterie ještě dnes !


Výhody. Rozšířený test startovacího/nabíjecího systému s napětím 12 V, integrovaná tiskárna zobrazí výsledky testu autobaterie.Stav baterie se určuje třemi způsoby. Je vhodný pro všechny olověné baterie (otevřené, bezúdržbové, AGM, GEL). Baterie mohou být testovány v zabudovaném stavu.1. Měření napětí:V závislosti na typu akumulátoru má baterie proud v rozsahu od cca 11,85 do 12,7 V, 0,1 V odpovídá přibližně 10 % kapacity. Přesné měření napětí 2. Schopnost nastartovat (test zátěže na vozidle):Patentovaná metoda měří pokles napětí v akumulátoru při nastartování. Čím více napětí klesne, tím horší je baterie. Individuální zátěžový test autobaterie.3. Měření proudu studeného startu:Proud studeného startu (CCA = Cold Cranking Amps) je síla (resp. proud), kterou odevzdává nová, plně nabitá baterie po určitou dobu při určité teplotě, aniž by došlo ke snížení napětí pod určitou hodnotu. Přístroj porovná hodnotu se zadanými požadovanými daty a informuje tím, kolik proudu při studeném startu může baterie ještě vydat. Naměřený proud studeného startu je přepočten podle aktuální teploty a napětí. Bez ohledu na teplotu a stav nabití zůstane zobrazená hodnota stejná. Po dokončení testu baterie, informuje tester také o napětí generátoru. Moderní auta v sobě mají více elektroniky než dříve. A jsou závislejší na baterii než kdykoli dříve. Jsou závislá na baterii, která poskytne kompletní energii v každé situaci a může zajistit spolehlivé napájení všech elektronických spotřebičů automobilu. AutoBaterie, která je dostatečně silná, abyste se dostali na místo určení pohodlně, bezpečně a spolehlivě.S ohledem na tato fakta je důležitější než kdykoli dříve, abyste si nechali baterii ve svém vozidle pravidelně kontrolovat.

Katalog AUTOBATERIE podle auta VARTA - autobaterie a výběr autobaterií podle obsahu motoru


Katalog AUTOBATERIE EXIDE - autobaterie podle typu auta, výběr autobaterií podle motorizace


Na autobaterie MAGIC POWER, poskytujeme 36.měsíců záruku. Autobaterie MAGIC POWER je vyráběna v závodě Johnsons Control v České Lípě, tedy ve stejném závodě, který produkuje autobaterie Varta. Proto je zajištěna vynikající kvalita těchto baterií a zároveň velmi výhodná cena. Autobaterie Magic Power jsou vhodně do všech typů vozidel se standardní elektrickou výbavou. Konfigurátory výrobců autobaterií. Také katalog autobaterií podle typu auta.

Na této stránce pripravujeme novinky autobaterií,od 6.12.2018 naleznete odkazy na tzv. konfigurátory výrobců autobatere podle typu vozidla. Jedná se většinou o katalogy autobaterií, ve kterých jednoduše vyhledáte přesně na vaše vozidlo autobaterii.Katalog autobaterii vám zobrazí baterie, které jsou vhodně a pasují do vašeho vozu/motocyklu a kterou u nás můžete následně zakoupit. Konfigurátory se vždy otevřou v novém okně.Jak vybrat autobaterii? náš nový eshop www.autodilyweb.cz


Autobaterie řady Varta BLUE dynamic patří mezi nejprodávanější náhradí baterie. Zaujmou výborným poměrem ceny a výkonu, kdy za příznivou cenu nabízí výborné hodnoty kapacity, startovacího proudu a také delší životnosti díky technologii PowerFrame. Autobaterie Blue Dynamic můžeme doporučit i do vozidel se zvýšenou elektrickou výbavou.Výhody autobaterií Blue dynamic, vhodná pro vozidla všech tříd, nabízí polehlivý výkon i kapacitu, jedná se o nejprodávanější produkt na trhu, díky konstrukční technologii PowerFrame nabízí prodlouženou životnost.


Nová autobaterie EXIDE Premium Carbon Boost se dobíjí až 1,5krát rychleji, díky technologii unikátních uhlíkových aditiv. Přispívájí k lepší akceptaci nabíjení a výraznému snížení času potřebného k dobíjení autobaterie. Odolává extrémním teplotám, zvládá intezivní městký provoz.
Technologie Exide Carbon Boost:o 30% vyšší startovací výkon, až 1,5krát rychlejší dobíjení, ideální pro vozy s vysokou úrovní výbavy, ideální pro extrémní klimatické podmínky a intenzivní městský provoz, zhmotněné zkušenosti dodávek pro prvovýrobu, autobaterie splňuje požadavky originálního náhradního dílu, široký sortiment pro cca 90% vozového parku.
Efekt technologie Carbon Boost:
Uhlíková aditiva s velkým povrchem zajišťují v baterii prvotřídní vodivost, co rozpouští sulfát nahromaděný provozem baterie mnohem rychleji. Rychlé dobíjení je obzvláště důležité, protože významně snižuje riziko selhání baterie.
Vhodné pro automobily : Výkonné naftové a benzínové motory, Mimořádnou elektrovýbavu a doplňky vozidel (originální z výroby nebo dodatečně nainstalované), Provoz za extrémního tepla nebo zimy, Každodenní jízda nebo intenzivní jízda v městském provozu.


Jak vybrat správnou autobaterii do svého automobilu ?


Zkontrolujte příručku k vašemu vozu. Výrobce uvádí, jaké parametry má startovací baterie mít. Minimální kapacitu, startovací proud, rozměry a pólování (pravá nebo levá). Pokud koupíte startovací baterii s lepšími parametry, než udává výrobce (kapacita, vyšší startovací prud), v zásadě je vše v pořádku, ba naopak, například v zimě, kdy autobaterie trpí nejvíce, získáváme rezervu jak v kapacitě, tak startovacím proudu.


Zjištění parametrů z původní baterie


Rozměry -první údaj, který by vás měl zajímat, jsou rozměry. Baterie má v autě vyhrazený prostor a musí se do něj vejít. Změřte tedy vaši starou baterii, případně prostor pro umístění baterie.Napětí -velikost napětí je v 99% případů u osobních aut 12V. Některé starší automobily, například Trabant, měly 6V. Kapacita -kapacita autobaterie udává, kolik proudu (ampér) je baterie schopná dodávat za jednotku času. Čím větší kapacita baterie je, tim déle je baterie schopná palubní elektroniku napájet. Pro většinu benzínových motorů je dostačující kapacita kolem 60Ah. Dieselové motory jsou náročnější na spotřebu, proto volíme kapacity cca 70Ah a výše.
Startovací proud autobaterie - Startovací proud udává, kolik Ampér je schopna baterie dodat krátkodobě při startování vozidla. Obecně benzínovým motorům stačí nižší startovací proud, dieselové jsou náročnější. Také záleží na tom, kolik má auto na palubě spotřebičů. Baterie totiž musí zvládnout nejen roztočit a nastartovat motor, ale také napájet další spotřebiče ve voziddle. Kupříkladu Fabie s benzínovým motorem a jedním rádiem vystačí bohatě se startovacím proudem kolem 400A, tak nějaký luxusnější dieselový vůz, který má na palubě autorádio, immobilizér, alarm, centrální zamykání a další spotřebiče, potřebuje startovací proud vyšší (většinou 640A a vyšší).
Pólování autobaterie - Umístění kladného pólu (+), většina aut má kladný pól umístěný vpravo (říkáme, že je pravá), existuje však množství vozů s kladným pólem vlevo (především asijské produkce). Vzhledem k tomu, že přívodní kabely k autobaterii mívají délku "tak akorát", nelze tedy pólování zaměnit, kabely by k pólům nedosáhly. Věnujte tedy pozornost i tomuto parametru.Zjištění pólování baterie (pravá nebo levá), autobaterie na obrázku je pravá. Autobaterii postavíte tak, ať máte stranu s kontakty blíže k sobě, pokud je + pól (v tomto případě označený červenou čepičkou) vpravo, říkáme, že je baterie pravá, pokud je + pól vlevo, říkáme, že je baterie levá.

Ůdržba a test autobateríí -1.Pokud autobaterie není bezúdržbová, tzn, pokud to jde, otevřete ventily a doplňte hladinu elektrolytu destilovanou vodou na úroveň kontrolních zobáčků.2.Připojte voltmetr na svorky akumulátoru a změřte napětí.

Pokud voltmetr ukazuje hodnotu mezi 12,58 a 12,66 volty, je autobaterie plně nabitá a  v pořádku.
U bezúdržbových autobaterií může být napětí trošku vyšší – 12,70V – 12,80V

Pokud se jedná o bezúdržbovou autobaterii, je to její normální „nabité“ napětí. U klasického akumulátoru se může jednat jen o zvýšené povrchové napětí akumulátoru po nějaké delší jízdě a nebo po odpojení od nabíječky. Zapněte třeba světla na dvacet sekund, napětí by poté mělo poklesnout na normální hodnotu.11,5V – 12,5V.

Autobaterie je vybitá a je nutné ji co nejrychleji začít dobíjet. Autobaterie se dobíjí proudem o hodnotě jedné desetiny hodnoty její kapacity. Takže 44Ah proudem 4,4A přibližně deset hodin. Zvýšením hodnoty dobíjecího proudu dochází k poškozování olověných desek akumulátoru. Krátkodobě, nebo občas je to akceptovatelné, ale pokud budete takto zrychleně dobít často, akumulátor vám nevydrží.
Při napětí 10,5V – 11,5V napětí je už akumulátor velmi vybitý. K nabíjení takového akumulátoru nemusí stačit levné nabíječky a je potřeba jej dobít co nejdříve. Autobaterie při tomto napětí degraduje.

Napětí pod 10,5V znamená že je akumulátor možná zničený. Při nízkém napětí dochází k sulfataci článků a akumulátor se ničí. Pokud byla baterie v tomto stavu déle, nenabijete ji už na původní kapacitu ani napětí asi..  Autobaterie s nulovým napětím je pravděpodobně zkratovaná. Autobaterii vyměňte za novou.

Autobaterie s napětím vyšším než 13V je vyvařená. Přebíjením (nabíjením vysokým napětím, nebo proudem) došlo ke  ztrátě vody a změně koncentrace kyseliny sírové v elektrolytu. Hladina elektrolytu v akumulátoru už bude pravděpodobně velmi nízká a olověné desky obnažené a zničené. Autobaterii vyměňte za novou.


Ůdržba bezůdržbové autobaterie

Bezúdržbová autobaterie má velmi podobnou konstrukci jako normální údržbová autobaterie. Má jen lepší ventily, které mohou být překryté samolepicím štítkem, nebo třeba společně uzavřené plastovým víkem.

Obyčejný akumulátor každý rok před Zimou kontrolujeme a doléváme destilovanou vodou, abychom nahradili úbytek elektrolytu vzniklý odpařením části vody. Ventily u bezúdržbových autobaterií by tedy měly odpařování vody z elektrolytu nějak vyřešit protože při poklesu hladiny elektrolytu v článcích akumulátoru a odhalení olověných desek dochází velmi rychle k poškození desek a degradaci akumulátoru. Životnost autobaterie je na stavu elektrolytu závislá.

Takto vypadá stav elektrolytu v bezúdržbovém akumulátoru Banner PowerBull, pokud je autobaterie několik let provozována bez jakékoli údržby. Olověné desky jsou ve třech článcích naprosto zborcené a zkratované. Hladina elektrolytu není vůbec pozorovatelná, bude někde v půlce požadované výšky.
Je fakt, že tento akumulátor je již 8 let starý. Ale stav elektrolytu a článků není určitě dílem několika posledních měsíců. Elektrolyt neměl dostatečnou hladinu spíše několik posledních let.
V případě, že jsou ventily překryté plastovým víkem, museli byste toto víko odstranit a ventily odkrýt. To může být proveditelné u některých typů akumulátorů, ale nemusí to jít všude.


Rádi vám poradíme-nevíte-li si rady, zavolejte nám. tel. 777 04 20 60 .Naši pracovníci vám rádi pomohou s nákupem.
Pokud máte zájem o kontrolu Vámi objednaného zboží ???.Tak napište do (Vaše připomínky k objednávce)číslo karosérie VIN ,
 výkon kW (malý tech.průkaz v pravo na zadní straně),rok  výroby a obsah motoru vozu. Zboží zkontrolujeme a potvrdíme že je vše OK.
Děkujeme za projevenou přízeň fy ........- Autodíly Ostrava

 


Tento e-shop využívá cookies a bez
jejich použití není schopen fungovat.

SOUHLASÍM
NESOUHLASÍM